hoe pin 8 op 12 volt te krijgen ?

Hoe kan ik Pin 8 op een scart van 8 naar 12 volt krijgen, want mensen vertelen mij dat de xbox dan automatisch schakeld naar de av zender

Alvast dank

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

0–0.4 V → off --> word niet geschakeld

5–8 V → on/16:9 --> schakeld maar met 16:9 beeldverhouding

9.5–12 V → on/4:3 --> schakeld maar met 4:3 beeldverhouding

is de scartkabel wel goed. Sommige scartkabels zijn niet alle pinnen aangesloten

Toegevoegd na 1 minuut:
stel hij ligt aan ground dan moet je vanuit de xbox inetern al iets gaan aanpassen. Je moet hiervoor wel weten waar je mee bezig bent, want je kunt veel kapot maken als je het fout doet!!!