Met welke tablet neem je het beste notities begeleid door je stem?

Het is de bedoeling dat ik voor vakken als wiskunde en natuurkunde noties kan nemen begeleid door mijn stem. Echter, ik wil geen symbolen invoeren etc, het moet allemaal zeer snel kunnen gaan (dus met stylus), niet te grof zodat er voldoende op 1 scherm kan geschreven worden. Ook moet het opnemen van mijn stem niet in een apart programma gebeuren zodat ik geen tijd verlies aan zulke zaken.
Weten jullie een goedkope tablet die hiervoor in aanmerking komt. Meer moet hij niet kunnen :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb er geen ervaring mee, maar aan de hand van advertenties die ik heb gezien kan ik voor jouw keuze de HTC Flyer voorstellen. Die ondersteunt precies hetgeen wat jij wilt. Verder kan ik me geen andere tablet bedenken. Het is alleen helaas geen goedkope, namelijk 450 euro (afgerond).