Naar eigen zeggen is hij dat helemaal niet. Hij heeft een bescheiden journalisteninkomen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga je daar nou serieus op antwoorden? Het staat vast allemaal in de Privé!
Amadea
12 jaar geleden
Wat in Privé staat is niet te vertrouwen. Van de SP verwacht ik meer oprechtheid!
Hij valt onder de categorie ''mooie mensen''. En mooie
mensen verdienen nou eenmaal meer ! mooie mensen
verkopen ook beter bij de werkgevers en de media.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wie vind Jort Kelder nou mooi? Volgens mij is hij verre van mooi...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat sweetjames mooi van knap bedoeld. Meer van dat het een vent is die over de meest zinloze dingen nog iets grappigs kan maken. Kijk bijv. dat programma van hem, hoe heurt het eigenlijk :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dan ook weer niet echt grappig is.
Jort Kelder is helemaal niet "rijk" (in geld dan).
Hij heeft zichzelf een bepaald image aangeschaft en heeft daar veel succes mee.
Hij weet zichzelf op een fantastische manier te verkopen.
Een genot om naar te kijken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jort Kelder was tot 2007 eigenaar/redacteur van het tijdschrift Quote 500, wat hij in 2007 verkoopt.