Mijn beeldscherm is half wit wat moet ik doen ?

Ik heb mijn iPod laten vallen en nu is de helft van mijn iPod wit ik kan het heel erg slecht lezen ik had eerder gelezen dat je dan de home knop en de aan-uit knop moet indrukken dat heb ik geprobeerd maar het hielp niks..
Ik klikte vanmorgen ergens op toen deed het beeldscherm weer helemaal normaal daarna was ie uitgevallen omdat ie leeg was ik deed hem vanmiddag weer aan en het beeldscherm deed het niet meer.
Maar nog een probleem het gedeelte waar mijn camera zit is er ook nog uit maar de camera doet het gewoon ik ben van plan mijn iPod weer te laten maken maar weet iemand wat ik kan doen met mijn half witte beeldscherm ?...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

waarschijnlijk is er iets mis met de aansluiting tussen het scherm en de ipod zelf. ik zou naar de apple store gaan en vragen of zij dit nog kunnen repareren (en of dit nog binnen de garantie valt). laten repareren bij een extern persoon raad ik af. vaak wordt de ipod dan slecht gerepareerd en gaat hij binnen een paar maanden weer kapot.