Hoe kan ik mijn tom tom op de fiets opladen als ik een langdurige tocht uitstippel (geen extra batterij )

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Sluit hem aan op je dynamo! Als je geen extra batterij hebt, en je wil opladen terwijl je fietst, is dat de enige optie natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonnepaneeltje op de fiets monteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor apparaten als tom tom bestaan backup systemen. Dit is een soort extra accu met een usb uitgang, hiermee zou je dus ook in principe je fotocamera op kunnen laden (zie bron). Met deze heb ik zelf ervaring van toen ik naar italie ben gefietst. Genoeg stroom voor lange tochten!