Welke mobiel is ongeveer 20 euro

Ik wil een goedkoop mobieltje maar hij moet ongeveer €20 zijn. Het liefst met touch screen en WIFI maar als dan de prijs omhoog schiet is het zonder ook goed.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
20 euro?..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of bedoel je een abonnement met een telefoon die je per maand 20 euro kost?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil naar Hawaii in een 5 sterrenhotel, kan het niet voor 100 euro is een hangmat ipv hotel ook wel goed. Sparen sparen sparen.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt geen wifi en touchscreen hebben voor €20,00 het goedkoopste wat ik vond is de samsung y (gt-s5360) en die is rond de €110,- misschien is ie nu al goedkoper geworden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De goedkoopste die ik heb gevonden vind je in de bron.
Met een prijs van $62,84 kom je op een prijs in Euro's van €46,70. Met een beetje pech komt er echter nog wel BTW bij omdat je nu een telefoon vanuit China besteld. Ook heb je een langere levertijd. Bronnen:
- http://www.esincer.com/n9300-quad-band-dual-sim-android-2-3-3-5-quot-wifi-smart-phone-black.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je natuurlijk ook kan doen is kijken of je een mooi tweedehands exemplaar kan krijgen, van bijvoorbeeld marktplaats.

Antwoorden (2)

De samsung e1200 is 20€
Maar uiteraard zonder touch screen want dat bestaat niet voor die prijs!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor €20 heb je een Samsung E1180.
De goedkoopste (Samsung E1080i) is al vanaf €15.
Kijk maar op http://tweakers.net/categorie/215/mobiele-telefoons/producten/#filter:q1bKL0pJLXLLTM1JUbJSKijKzCpW0oEIBucXlQDFEouTlWoB.
De goedkoopste met een touchscreen is de Samsung E2600 vanaf €49,95.
De goedkoopste met een touchscreen én Wi-Fi is de Alcatel OT-819.

Toegevoegd na 1 minuut:
Die Alcatel OT-819 is vanaf €59.