Mijn SD kaart is kapot! Kan ik hem weer maken?

Mijn SD kaart is kapot gegaan; ik had m in de kaartlezer gelaten. En nu is mijn SD kaart een beetje open gegaan aan de zijkant, de kaartlezer kan m niet meer lezen en de camera ook niet meer! Kan ik m weer maken??? Ik kan nu dus ook niet meer bij allE kostbare foto's!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als er geen kortsluiting is geweest dan werkt de kaart gewoon nog, alleen is er ergens een contactje niet goed of los. Overleg even met een aantal computerwinkels of fotozaken, die hebben dit vast eerder meegemaakt.

Een nieuwe kaart kan altijd nog, het is veel goedkoper maar geeft je de fotos niet terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat snap ik ook, ik bedoel met mijn antwoord dat er een goede kans is dat de kaart te repareren is.

Andere antwoorden (1)

Wat jij nodig hebt is een technicus. Hij kan de kaart(voorlopig ) herstellen en ze weer uitlezen. de kaart komt waarschijnlijk niet meer goed, maar je bent je foto's niet kwijt.