Hoe krijg je een afspeel scherm op je vergrendelde iPod Touch?

Ik was laatst aan het fietsen en tegelijkertijd met me muziek bezig. Toen op een gegeven moment was hij vergrendeld en wou ik hem ontgrendelen. Ik drukte ergens op (weet niet waarop, of welke combinatie) en toen kreeg ik bovenin mijn scherm een hokje met 'volgend nummer', 'vorig nummer', 'pauze' en het geluid. Weet iemand hoe ik dat scherm bewust kan krijgen? heb het vaker geprobeerd maar niet meer gelukt :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Dubbel klikken op de home knop onderaan en dan krijg je dat scherm.

Toegevoegd na 58 seconden:
Dus eerst 1x op de home knop dat het lock scherm met die schuifbalk in beeld komt, en dan 2x home knop doen.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

2 keer op de homeknop drukken.