Ik heb een AKAI ARC 120 klokradio, en wil de gewone tijd instellen, maar dat lukt me niet... Iemand tips hoe dat moet ?

Toegevoegd na 1 minuut:
Deze is met CD-speler voor de duidelijkheid.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Eerst de stekker uittrekken.
● Sluit het apparaat aan op het lichtnet. De standaardtijd (12:00) knippert op de display.
● Druk op de toets SKIP FORWARD/HOUR (13) om het juiste uur in te stellen.
● Druk op de toets SKIP BACKWARD/MINUTE (14) om de juiste minuten in te stellen.
● Bevestig de instelling door op de toets PROGRAM (6) te drukken.
● Houd voor omschakeling van de klokinstelling tussen de 12 uurs- en de 24-uursfunctie de toets CLOCK ADJ (5) twee seconden ingedrukt.

De handleiding kan u downloaden op onderstaande link.