Er zit een cardreader op mijn tv, maar hoe kan ik de bestanden (foto's in dit geval) bekijken? (AV1 t/m AV4 doen helemaal niets).

Zowel op mijn afstandsbediening als tv kan ik geen knopje of functie ontdekken hoe de input vanaf de cardreader kan worden bekeken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk even terug in de handleiding, want daar staat het echt vermeld...

Verder is het vaak ook een kwestie van het aanzetten. Dit kun je in het menu van de TV doen. Ook dit kun je in de handleiding terug vinden in welk submenu je dit moet doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

hoi.

je gebruikt de afstandsbediening, het knopje zit er echt.
wij moeten hem thuis op av-4 zetten.

succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sluit gewoon de camera aan op de tv met gebruik van de (gele) video ingang aan de zijkant van je tv