Ik wil draadloze tv kijken op zolder, welke is het goedkoopst / welke aanbiedingen zijn er met Eredivisie live?

Toegevoegd na 12 uur:
Kan je dit vandaag nog gewoon in een winkel halen inplaats van bestellen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan Digitenne inderdaad gewoon in de winkel kopen, je krijgt dan een decoder met antenne en een smartcard mee.
De smartcard kun je direct laten activeren als je een machtiging voor de abonnementskosten afgeeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De grotere elektronica-winkels als BCC en Mediamarkt verkopen Digitenne en ook bij de KPN (Hi) winkel kun je terecht.

Antwoorden (1)

goedkoopste is Digitenne, abonnement € 9 per maand.
Voor voetbalkanalen komt er nog wat bij.
Iets duurder is satelliet TV, kijk op site van Canal Digitaal voor abonnementsvormen.
Voor beide kabelloze mogelijkheden heb je een decoder nodig, of een digitale TV met CI-module voor de smartcard.

Toegevoegd na 11 uur:
Eredivisie Live kost bij Digitenne € 12,50 per maand extra, bij Canal Digitaal € 12,95 p/m
Bij Digitenne is een redelijke ontvangstkwaliteit mogelijk, bij Canal Digitaal kun je een HD-kwaliteit verwachten.
Abonnement voor Digitenne dus € 9 + € 12,50 = € 21,50 p/m
Abonnement voor Canal Digitaal vanaf € 9,95 + € 12,95 = 22,90 p/m
Voor ontvangst van Digitenne moet de decoder aangesloten worden op een kleine antenne die je het liefst bij een raam plaatst, bij slechte ontvangstcondities kun je een buitenantenne plaatsen.
Voor Canal Digitaal moet je een schotelantenne gericht op het zuiden kunnen plaatsen.
Bovengenoemde

Toegevoegd na 11 uur:
....oplossingen zijn de enige mogelijkheden om draadloos TV met Eredivisie Live te ontvangen,
tenzij je al Eredivisie Live op een andere TV op de kabel ontvangt en het signaal met een draadloos verbindingskastje naar de TV op zolder doorgeeft.