Waarom heeft mijn tv geen AV kanaal?

Ik heb mijn Wii aangesloten op mijn tv. Nu heb ik beeld, alleen dat is zwart/wit, beter gezegd grijs. Het kanaal waarop ik nu zit, heet 'component'. Weet iemand of ik een AV kanaal kan maken en zo ja hoe, en/of hoe ik het beeld van mijn WII normaal krijg?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoe oud is de tv? welk merk? heb je fotos?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is een kans dat de ingang op S-video staat en dat je deze even om moet zetten naar component. Dat via de afstandsbediening.

Antwoorden (1)

De originele kabel heeft een schakelaar die je van TV naar HDTV kunt zetten. Dat zou het moeten oplossen.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kabel van de tv of van de WII?
Heb de kabels van de WII net geïnspecteerd, maar er zit geen schakelaar, terwijl ze allemaal origineel zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het lijkt alsof je over een Xbox360-kabel praat.