Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar koop ik een lamp voor in een papieren kerstster?

Ik heb een papieren kerstster, zo een die je voor het raam hangt. Vaak koop je daar meteen een lampje bij, maar bij deze helaas niet. Ik heb gekeken of ze die ergens los verkopen, maar nog niet kunnen vinden. Heeft Iemand een tip?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K
Amadea
11 jaar geleden
Wat voor fitting zit erin?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, er zit helemaal niets in. Geen fitting, geen snoer. Alleen een papieren ster.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb pas bij de Lidl een complete kerstster gekocht met led-lampjes er in. Het verlichtingsdeel is los. Als je erg aan je ster gehecht bent, kun je misschien zoiets kopen en alleen de lampjes gebruiken. Of je koopt een los snoer met een kleine fitting, dat moet ook lukken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het ligt aan de grootte van de kerstster, maar degene die ik gekocht heb heeft gewoon een lang snoer met een reguliere fitting, en er zit een standaard E27 spaarlamp in.
Je moet dus even kijken hoe groot je kerstster is, en dan kun je een bijpassend snoer met fitting halen bij de bouwmarkt.
(Lees meer...)
Kimath
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat soort lampjes, speciaal voor een kerstster kun je gewoon kopen in een tuincentrum of wellicht de Blokker. In ieder geval overal waar je ook die kerststerren kunt kopen. Neem je ster voor de zekerheid even mee zodat je kunt vragen of het past en vraag meteen iemand waar die lichtjes liggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding