Hoelang moet je de Nieuwe Ipod Touch 5G opladen voor eerste keer gebruik?

Om te voorkomen dat de batterij snel leeg is.

Toegevoegd na 4 minuten:
En wanneer je het oplaad, is het nodig om 'm helemaal uit te zetten of kan het ook geen kwaad wanneer je 't op home menu laat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.1K

Het beste antwoord

Als je voor het eerst een electronisch apparaat heb ontvangen dan doet de batterij er goed aan om af en toe van 0% naar 100% opgeladen te worden. Het liefst zoveel mogelijk. Dus laat je ipod helemaal op (ik weet niet hoelang dat duurt) en gebruik hem dan ZONDER tussendoor opladen totdat hij uitvalt.
Ook is het verstandig om af en toe gewoon een nachtje je ipod uit te zetten. Als je dit al niet doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

leg hem er gewoon de hele nacht aan, dan moet goed zijn