Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom moet fortnite zo vaak updaten?

bijna elke x als ik het spel open moet hij weer updaten en soms duurt het een paar uur en kan ik dan het spel niet spelen waarom is dit zo vaak en kan ik hier iets aan doen?

5 jaar geleden
6.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Gamestudios updaten hun game vaak zodat ze bugs of problemen kunnen fixen. Soms komt het ook voor dat ze dit doen om te zorgen dat hackers de game niet zo snel kunnen modden doordat ze elke dag een patch uitbrengen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Fortnite is een spel dat zeer vaak de omgeving veranderd om het voor de spelers interessant te houden. Dit is de reden dat er vaak geupdate moet worden.
Afhankelijk van het platform waarop je speelt kun je hier wel wat aan doen.
Ikzelf heb een xbox, deze is af te stellen op een standby modus waarbij alleen de hardeschijf actief blijft als de xbox uit is. De updates worden geinstalleerd wanneer deze naar het apparaat gepushed worden. Hierdoor heb je er geen last van op het moment dat je wilt spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding