kan ik met een netadapter mijn laptop opladen?

bij de blokker heb je zo een netadapter voor 13 euro mijn eigen oplader voor mijn minilaptop is kapot. nu ben ik opzoek naar een goedkoper alternatief en zag ik die oplader met 5 van die ronde dingen erbij? maar er stond laat hiermee je telefoon op . maar je telefoon heeft toch helemaal niet zn ingang maar je juist een laptop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Let op met dergelijke opladers want opladers voor de PC vereisen een speciale software.
Ook moet u op de spanning letten, die moet op zijn minst omschakelbaar zijn.
Dat u een telefoon kan opladen is best mogelijk want bv Nokia heeft zo een ronde ingang, ikzelf heb een Motorola en die heeft een mini usb connector wat dus niet zal lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uit ervaring weet ik dat het mogelijk is, maar het is dan wel verstandig om de originele plug van de laptop adapter af te knippen en te verbinden met de adapter van Blokker waar je dan uiteraard eerst een oplaadplug afknipt, de plus en min draad in elkaar draaien en met isolatietape omwikkelen, solderen hoeft niet altijd. Meestal heb je 9 volt nodig bij een laptop dus veel kan er niet misgaan.