Ga naar start>uitvoeren typ daar cmd in typ vervolgens ipconfig in en druk op enter. Je ziet je ip adres daar staan onder de naam standaard gateway. Typ je ip adres in je webbrowser en je zult een inlogscherm zien. Log in: Standaard is de gebruikersnaam en het password admin. Kijk vervolgens even rond en je zult wel iets zien staan zoals settings of change password of toolbox. Vul je oude wachtwoord in en daarna je nieuwe en klaar is Kees
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door er op in te loggen.
Als je de codes daarvoor niet hebt moet je hem resetten naar fabrieksinstellingen.
Sommige routers zijn door de internetprovider aangepast zodat je het wachtwoord niet kunt wijzigen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Inloggen
1. Open uw browser (Internet Explorer, Netscape etc.).
2. Type in de adresbalk: ‘http://192.168.123.254’.
3. Druk op de ‘Enter’ of klik op ‘Ga naar’.
4. U komt in het startscherm van de router.
5. Type in het veld bij ‘Administrator Login’: ‘admin’ (Let op! Dit veld is hoofdletter gevoelig).
6. Klik op ‘Log in’.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zijn de standaardwaarden voor een Eminent router.
ga naar http://www.watismijnip.nl/
kopieer je ip adres bijv 82.157.243.74 en dat kopieer je in je adresbalk en klik je op enter als je een wachtwoord moet invullen:

Gebruikersnaam admin
wachtwoord admin
probeer het