mijn iphone laad niet meer op tenzij ik beetje met mijn kabel ga bewegen, ligt dit aan mijn iphone of aan mijn oplader? (iphone nooit laten vallen)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Probeer even een andere kabel.
_Werkt het dan wel, lag het aan je kabel
_Werkt het dan niet ligt het aan je iphone connctor, misschien vuil?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeker weten dat het aan je kabeltje ligt, vooral als je oplader vaak meeneemt in je zak
Ze maken die expres zo zwak dat je om de paar maanden een nieuwe moet kopen ( draad knikt snel gelijk na de stekker/connector)
Je kunt hem proberen te verstevigen door het eerste stukje ( vanaf de stekker/conector)te omwikkelen met een stukje plakband ( ik deed dat gelijk met mijn nieuwe oplader (na 2x een nieuwe gekocht te hebben)en die doet het al jaren)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat probleem ken ik ook, dat zijn geen originele apple kabels maar neppe die in china gemaakt zijn met een slecht kwaliteit. Ik raad je aan een originele te kopen.