videobanden via recorder op oude tv bekeken,alleen in stopcontact,kan dat?

Mijn man wilt graag oude videobanden op een aparte tv bekijken,zonder aansluiting op de kabel.Dus wel via een recorder en de tvalleen in het stopcontact.Kan dit?

Toegevoegd na 1 minuut:
is bekijken en niet bekeken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
ronron1212
10 jaar geleden
Als beide stroom hebben kan dat prima.
Ritsuka
10 jaar geleden
zolang er een kabel van de videorecorder naar de tv loopt en ze beide stroom hebben
Cryofiel
10 jaar geleden
En je hebt een verbinding nodig tussen je recorder en je TV. Een antennekabel of een SCART-kabel.

Het beste antwoord

Ja, dat kan. Je verbindt de coax uitgang van de video met de antenneaansluiting op de TV, je stelt met de kanaalkiezer het goede kanaal in en voilà, beeld. Of misschien zitten er scartaansluitingen op de TV en de video, dan gebruik je die.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Frans 117,bedankt voor je duidelijke antwoord,de aansluiting is gelukt

Andere antwoorden (1)

Ja hoor, doen wij ook. Probeer het maar eens uit