Is het slecht voor NI-MH accu's om ze tot het vraagteken (zie afbeelding) te ontladen en daarna op te laden?

Hallo, ik heb een groene laserpointer met AAA NI-MH's erin als deze half ontladen zijn (tot het vraagteken van de multimeter) word de laser minder en laad ik de NI-MH's altijd op, ik wil graag weten of dit slecht is voor de NI-MH accu. (Sorry voor slechte foto)

Groetjes Tim

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, want ze zijn daar voor gemaakt. Ga echter niet verder en laad ze weer snel op. Bewaar ze geladen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, dus gaan ze niet "kristaliseren"?(ik weet niet precies hoe je dat schrijft)