Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe doet mijn telefoon het weer?

Ik heb een iPhone 5s en sinds vanmiddag doet hij het niet meer, Het begon toen er een berichtje van Whatsapp binnen kwam en ik hem niet meer omhoog kon vegen om weg te doen. Hij reageerde niet meer. En ik kon hem alleen nog maar ontgrendelen met mijn vingerafdruk want ik kon de code niet intypen omdat mijn touchscreen het niet doet. En als ik hem dan heb ontgrendeld dan kan ik nergens op drukken dus ik kan geen apps openen... En gewoon nergens op drukken want hijn reageerd gewoon niet. En een paar uur later kon ik hem helemaal niet meer ontgrendelen! Dus ook niet met vingerafdruk. Ik heb ook al geprobeerd om hem helemaal uit te schakelen maar dat kan niet want daarvoor moet je iets op het scherm naar rechts vegen met je vinger en dat kan dus niet omdat hij niet reageerd!!

Wat moet ik nu doen?! Kan iemand mij alsjeblieft helpen, want ik heb hem nodig op school!!!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
518
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Beste,
Ik heb al met vele gsm's problemen gehad, maar volgens mij is dit probleem gemakkelijk op te lossen door als volgt te werk te gaan;
Op een iPhone 6s en lager, iPad of iPod touch: houd de thuisknop en de sluimerknop (of de zijknop) ten minste tien seconden tegelijk ingedrukt tot u het Apple logo ziet.
Los daarna alle knoppen, en je gsm zou opnieuw moeten opstarten ( dan zou alles terug moeten werken ), als dit nog steeds geen positieve resultaten opgeleverd heeft, gelieve mij dan te contacteren

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Klik de Uit & Home button tegelijkertijd in. (doe dat voor 10 seconden) als het goed is gaat de IPhone uit & start het vanzelf op (of je moet het zelf aan drukken)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding