Hoe doet mijn telefoon het weer?

Ik heb een iPhone 5s en sinds vanmiddag doet hij het niet meer, Het begon toen er een berichtje van Whatsapp binnen kwam en ik hem niet meer omhoog kon vegen om weg te doen. Hij reageerde niet meer. En ik kon hem alleen nog maar ontgrendelen met mijn vingerafdruk want ik kon de code niet intypen omdat mijn touchscreen het niet doet. En als ik hem dan heb ontgrendeld dan kan ik nergens op drukken dus ik kan geen apps openen... En gewoon nergens op drukken want hijn reageerd gewoon niet. En een paar uur later kon ik hem helemaal niet meer ontgrendelen! Dus ook niet met vingerafdruk. Ik heb ook al geprobeerd om hem helemaal uit te schakelen maar dat kan niet want daarvoor moet je iets op het scherm naar rechts vegen met je vinger en dat kan dus niet omdat hij niet reageerd!!

Wat moet ik nu doen?! Kan iemand mij alsjeblieft helpen, want ik heb hem nodig op school!!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Klik de Uit & Home button tegelijkertijd in. (doe dat voor 10 seconden) als het goed is gaat de IPhone uit & start het vanzelf op (of je moet het zelf aan drukken)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100