Problemen met met grafische rekenmachine, help aub?

Hai
morgen heb ik een wiskunde toets die gaat over plotten met de grafische rekenmachine.
als ik een formule plot en krijg ik op de y-as ALTIJD het coördinaat: -2e-9 maar dit klopt niet zo heb ik dat geprobeert bij de rekenmachine van een vriend... nu vraag ik mij af, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik op de y-as normale coördinaten krijg?

mvg

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik weet niet precies wat je bedoeld, bedoel je dat de grafiek de y-as raakt in punt -2e-9 en hij dit niet zou horen te doen? Of gaat je y-as door tot dat punt en wil je de schaal anders? Als het eerste geval van toepassing is moet je misschien je rekenmachine instelling van DEGREE naar RADIAL zetten of andersom. Als je een TI hebt moet je kijken onder het knopje (MODE). Bij een casio weet ik het niet precies. Als het tweede geval van toepassing is moet je simpelweg de window en/of yscale aanpassen. Bij een TI moet dat onder het knopje (WINDOW). Bij een casio weet ik het niet precies. Als dit niet helpt kun je jouw wiskunde docent om hulp vragen. Succes ermee en met je toets morgen! ~Puchacz

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100