Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb laatst een Playstation 3 gekocht, maar ik had geen hdmi kabel nodig om hem aan te sluiten, wel slecht beeld, wat nu?

Ik heb laatst een Playstation3 gekocht, maar toen had ik geen hdmi kabel nodig om hem op mijn tv aan te sluiten. Wel merkte ik dat het beeld niet helemaal scherp is. Zou de beeldkwaliteit veranderen als ik een hdmi kabel zou kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
783
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je gekeken of je beeld(scherm)instellingen goed staan?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Afhankelijk van wat je nu gebruikt waarschijnlijk wel. Normaal gesproken haalt je alleen met component video (niet te verwarren met composiet) dezelfde beeldkwaliteit als met hdmi. HDMI doet ook gelijk je geluid erbij. Deze twee kunnen beide full HD aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zou als ik jou was een hdmi kabel gaan halen omdat je dan beter beeld heb... ze zijn te koop bij mediamarkt of bol.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de Playstation met een Scart / RGB aansluiting hebt aangesloten heb je 625 vertikale beeldlijnen. Als je de playstation met een HDMI-kabel aansluit is het mogelijk om 720 of zelfs 1080 vertikale beeldlijnen op het beeld te krijgen. Dit is een hogere kwaliteit. Let op! Je tv moet dit wel ondersteunen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding