Muziekbox aansluiting 15v 4.5 A, kun je hier een andere adapter met voltage en ampere voor gebruiken?15 v 4.5A adapter is lastig verkrijgbaar?

Originele adapter is stuk, en alleen via Koreaanse site te bestellen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Elke adapter die 15 Volt en MEER dan die 4,5 Ampère kan ervoor dienen.
Dus 25 en MINIMUM 67,5 Watt kan dienen.
Kent u niemand die dat kan herstellen, meestal is daar een bepaald elektronisch component gesneuveld wat gemakkelijk kan vervangen worden.
In het beste geval gewoon een zekeringetje !

Toegevoegd na 2 minuten:
De kans is groot dat het ook al werkt met een 12 Volt voeding die een 6 Ampère kan leveren.