waar heb ik geen tijdstip van wanneer iemand online is meer op whatsapp?

sinds vannochtend staat er opeens niet meer bij de contacten hoelaat ze online zijn geweest, wat kan je daar aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Heb ik ook vaak.
Meestal gaat dat na een tijdje weer over
zoniet, dan kan dat aan je internetverbinding liggen
Misschien liggen er een paar kabeltjes uit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ligt aan whatsapp zelf, ik heb er ook last van .... gewoon een berichtje sturen en als je antwoord terug krijgt, weet je in elk geval dat je niet geblokt bent.

verder kan je er weinig aan doen, behalve afwachten tot het weer overwaait.

Toegevoegd na 27 seconden:
bericht sturen naar een van je contpersonen bedoel ik

Toegevoegd na 49 seconden:
contACTpersonen....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een storing die sinds de ochtend speelt in dit geval

Toegevoegd na 20 minuten:
Je ziet nu alleen "online" als het goed is wanneer die persoon ook online is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaa klopt, blijft dat zo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee ik denk dat het later in de avond anders morgen verholpen zal zijn.
Komt goed :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij doet het al..