Probleem:de scherm van mijn Blackberry bold is kapot witte scherm wat moet ik doen?En kunnen jullie me zeggen hoeveel het gaat kosten om te repareren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je telefoon het nóg niet doet nadat je je batterij eruit hebt gehaald, en weer in hebt gedaan, kun je proberen software te updaten via je PC en het programma op de CD die je bij je telefoon hebt gekregen. Als je telefoon het dán nog niet doet, even naar de telefoonwinkel, of filiaal van de provider, en er daar naar laten kijken.

Hoeveel het gaat kosten, hangt af van wat de oorzaak is en of je garantie hebt. Als je nog garantie hebt, zou ik ‘m gewoon opsturen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoewel, probeer allereerst de accu helemaal leeg te laten lopen (duurt niet zo lang hè, bij een BlackBerry :P) en daarna op te laden.