waar moet ik me camara opladen?

ik heb een jvc gr-dvl365/lcd,ik kan de knop nergens vinden om het opteladen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's
fremar
10 jaar geleden
http://www.gebruikershandleiding.com/download.asp?download_id=22470

Antwoorden (1)

OPLADEN VAN DE ACCU
1 Kantel de zoeker omhoog. Met de pijl op de accu naar beneden wijzend drukt u de accu lichtjes tegen de accu-vatting en vervolgens schuift u de accu naar beneden totdat deze vastzit.
2 Druk de spanningsschakelaar naar “OFF”. Verbind de netadapter met de camcorder en sluit vervolgens het netsnoer op de netadapter aan.
3 Steek de stekker van het netsnoer in een stopcontact. De CHARGE indicator op de
camcorder knippert ten teken dat het laden is gestart.
4 De accu is opgeladen wanneer de CHARGE indicator niet meer knippert maar oplicht. Trek de stekker van het netsnoer uit het stopcontact.
Ontkoppel de netadapter van de camcorder.
Pieter2011
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
beste pieter helaas begrijp ik er nog steeds niks van.. ik heb de accu er uit gehaalt en de netadaper er in gedaan maar de charge lampje brand nog steeds niet of knippert,en ik weet zeker dat me camare niet kapot is want vorige week had ik hem nog gebruikt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het wil niet zeggen dat het apparaat dan niet kapot kan gaan als het de week ervoor nog gedaan heeft.
Pieter2011
10 jaar geleden
Je moet juist de accu in het toestel zetten als je hem wilt opladen. Dan de spanningsschakelaar op het toestel uitzetten en de accu vervolgens met de netadaptor opladen.