iPod touch reageert nietmeer na alle inhoud te wissen, hoort dit?

Hij is al een uur bezig om alle inhoud te wissen, en reageert op niets meer. heeft iemand een oplossing?! Hij gaat ook niet meer uit!

(ik had hem een paar maanden geleden gejailbreakt, maar verder weet ik ook niet hoe het zou komen)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je moet eens proberen om de vergrendelknop en de thuisknop tegelijk ingedrukt te houden, dit een paar seconden lang.
Succes ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoi Kimbo097,

klik eens op
http://www.iphoneclub.nl/185559/handleiding-jailbreak-ios-5-1-1-op-iphone-ipod-touch-en-ipad-met-absinthe-2-0-1-jailbreak/
daar staat een uitleg over jailbreak

ik heb geen Ipod, maar dit was de eerste hit na het googelen van 'jailbreak uitleg'
je hebt dan direct antwoord op veel vragen, google weet meer dan je denkt.

veel suc6
groeten, Dré