Waar koop je van die klap-schakelaars?

Ik wou zo'n schakelaar voor als je klapt dat dan het licht uit gaat en als je weer klapt aan gaat (en andersom) Of anders met een afstandsbediening. Het liefst de goedkoopste. M.v.g Leandro

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Als het goedkoop moet zijn kan je toch net zo goed een trekschakelaar met een lang touw gebruiken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tip: neem een afstandsbediening.. uit ervaring weet ik dat een 'clapper' ontzettend irritant is als je verkouden bent en 's nachts moet hoesten, of wanneer je een hond of kat hebt die dicht bij de schakelaar blaft of miauwt (of gewoon tegen dat ding aan loopt). Da's echt niet grappig als midden in de nacht ineens het licht aan gaat. :)

Antwoorden (2)

Bij Conrad online
business.conrad.nl/ce/nl/product/072652/Klap-aanuit-schakelaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/072652/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt Monaliza, dit is duidelijker.
Bij mediamarkt. Kaku heet het merk.