Hoe kan ik video’s/foto’s van de computer overzetten naar mijn telefoon?

Ik heb een iPhone 5s en ik heb laatst bijna al mijn filmpjes en fotos overgezet naar de computer. Zodat ik meer ruimte heb op mijn telefoon. Alleen ik was bezig met een filmpje bewerken met een app op mijn telefoon , maar ik heb dat officiële filmpje dat ik heb bewerkt perongeluk ook overgezet naar de computer dus nu kan ik mijn bewerkte video niet naar mijn fotos exporteren. Omdat ik de originele video niet meer heb. Dus ik heb geprobeerd om het filmpje vanaf de computer weer op mijn telefoon te krijgen (ik heb dit al vaker gedaan met mijn oude Samsung telefoon) maar als ik dan klik op: kopiëren naar, en dan op: Apple IPhone , mijn telefoon dus die is aangesloten. Dan staat er: de verbinding met het apparaat is verbroken. Terwijl mijn iPhone gewoon goed aangesloten is want ik kan alle bestanden op mijn iPhone wel gewoon zien op de computer. Het is trouwens een Lenovo computer). Kan iemand mij helpen? Want ik heb best veel werk gehad aan die bewerkte video en ik wil hem heel graag in me galerij zetten. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

Door Dropbox te installeren op je telefoon en op je computer. Maak een Dropbox account aan als je die nog niet hebt. Nadat je de app hebt installeert. En dan kan je foto's muziek filmpjes en meer van je computer/laptop naar je telefoon zetten en anders om. Door je bestanden naar de Dropbox map te plaatsen. Je hoeft dan geen kabel/SD kaart te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt, maar hoe moet ik dat precies doen?