Wat moet ik doen bij E52 melding van mijn digitale tv van ziggo?

Ik heb digitale televisie van ziggo. Op dit moment heb ik een E52 melding, maar onze kabels zitten er goed in. Er zijn geen storingen in de omgeving. Wat moet ik doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

"De meldingen E48 of E52 worden veroorzaakt door geen of onvoldoende kabelsignaal. Om de oorzaak van deze melding te kunnen vinden is het erg belangrijk dat u de bekabeling in uw huis goed controleert. Storing of werkzaamheden Controleer of er een melding is van een storing of werkzaamheden bij u in de buurt, door uw postcode in te vullen op deze pagina. Zijn de kabels goed aangesloten? Controleer of bijvoorbeeld de televisiekabel goed is aangesloten op het aansluitpunt. Raadpleeg hierbij de pagina Hulp bij Radio & TV. Kabelkeur Veel problemen als ruis, sneeuw, blokken of strepen op uw televisiebeeld ontstaan door slechte kabels en aansluitingen bij mensen thuis. Goed materiaal voor uw tv herkent u aan het Kabel Keur-logo. Kijk voor meer informatie op deze pagina. Blijft het probleem zich voordoen? Neem voor verdere hulp contact op met een van onze medewerkers van de Klantenservice." Typisch zo'n helpdesk antwoord... neehee... er zijn geen storingen, heb ik allang gecontroleerd... jahaa... de stekker zit erin...

Bronnen:
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/telev...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100