Ja, niet veel maar ze zijn er:

http://3dmoviesstreaming.com/how-to-find-3d-movies-on-netflix/

Toegevoegd na 1 uur:
Zover ik het nu kan zien is het aanbod van 3D-films enkel te zien als je in de VS kijkt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maar geldt dit ook voor de Nederlandse Netflix?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is een sterke. Overigens is er geen Nederlandse Netflix (een beetje een vreemde uitspraak wellicht) maar in Nederland krijg je een ander aanbod van films dan in een ander land met hetzelfde account welke internationaal bruikbaar is. (overigens wordt locatiespoofing tegenwoordig tegengewerkt geloof ik, dus een VPN gebruiken om zo het Amerikaanse aanbod te zien is niet verstandig) Maar het zou inderdaad kunnen dat 3d films buiten de boot vallen als je in NL kijkt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat blijkt, vind niets