Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom heb ik bij mooier weer veel meer storingen van upc?

Zowel op tv als internet,s'winters gaat alles goed maar boj 20graden en meer is het hopeloos

Toegevoegd na 23 minuten:
boj moet boven zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
598

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan ook aan de temperatuur liggen. Dat 20graden nu net te veel is voor de unit.
Misschien een defecte unit, misschien heeft de unit niet genoeg ventilatie of zit er veel stof binnenin of bij de ventilator.

Wat gebeurt er als je de unit een uurtje uitzet, heb je dan ook nog het probleem?
Je kan ook met koudespay de unit gaan koelen, misschien helpt dat tijdelijk om het probleem te lokaliseren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien moet je je kabels eens vervangen door goeie afgeschermde kabels en ook metalen stekkers en connectors gebruiken.
Anders eens navragen bij UPC of je signaal wel sterk genoeg is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb al opgebeld naar upc,maar ze moeten diep graven zeggen ze dat gaat tussen de 500 en 1000 euro kosten oplichters plus 1 voor jou
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja UPC is een *** bedrijf net als Ziggo. Misschien is Tele2 iets voor je, die heeft nu ook een compleet pakket.
Vriend van mij heeft het ook, Internet, Telefoon en TV en bevalt hem prima.
Tele2 regelt ook netjes de overstap en zegt je oude abonnement op voor je.
Ik heb zelf al 5 jaar Tele2 Compleet, Internet en Telefoon en bevalt prima.
Kijk anders hier eens , misschien is het iets voor je;
http://se.tele2.nl/3p/internet_bellen_en_tv.html
Als je internet en tv over de kabel hebt kan het koper van de KPN roet in het eten gooien. Dit kan gebeuren door atmosferische storingen als er bijvoorbeeld water in de kabels zit (buiten onder de grond bedoel ik dan)
Je kunt contact opnemen met je provider en een aanvraag indienen voor een lijnmeting om e.e.a. vast te stellen.
He;aas kan ik niet zien wat er hopeloos is (blokkerig beeld lst of connection etc.
Je provideer moet dit vast kunnen stellen en is bovendien verplicht je televeren waar je voor betaald.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de mensen die normaal de storingen oplossen voor je het merkt, met mooi weer op het terras zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding