wij bouwen voor ons pws een modelvliegtuig. Weet toevallig iemand een formule om te berekenen hoeveel toeren hij nodig heeft bij een bepaalde massa?

Wij willen dus een modelvliegtuig bouwen voor ons pws. Maar we willen dus weten of er misschien een formule is waarmee je kan berekenen hoeveel toeren het vliegtuig nodig heeft om een bepaalde massa naar boven te tillen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is niet zo te zeggen. Heeft vooral te maken met de grootte en spoed van de propeller.