Dan heb je altijd de verkeerde oplader gebruikt of je bent er onzorgvuldig ermee omgegaan:
Niet helemaal leeg laten lopen niet helemaal opgeladen als je dat een paar keer doet communiceeren de accu cellen niet meer goed met elkaar en hebben ze problemen met het opladen en ontladen waardoor de batterij zwak wordt!
Een nieuwe accu er in laten zetten is dan ook geen slecht idee en gebruik dan voortaan ook de orginele apple oplader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet de resolutie van je beeldscherm wat lager. Als je die hoog hebt staan verbruikt hij veel meer energie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Accu's overlijden na een tijdje, dus gewoon slijtage denk ik.