Waar koop je goedkoop de iPod touch?

Ik zou graag een iPod touch willen kopen als kadootje maar waar is het voordeligst?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Een iPod touch koop je eigelijk niet zo goedkoop in de winkel. Als je hem toch wat goedkoper wil hebben, moet je voor een 2e handse kijken op Marktplaats of Ebay
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik de site www.kieskeurig.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb er zelf ook eentje, bevalt goed trouwens. Via kieskeurig vergelijk je prijs, duur van levering etc., echt een aanrader:)
Expert kun je een Ipod Touch kopen met 4GB voor 195 euro. && mischien ook bij marktplaats. kun je ook een kijkje nemen ,, ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marktplaats gewoon kijken. Daar zie je ook gewoon aanbiedingen van nieuwe iPod's!