Hoe heet het filmeffect waarbij je een stilstaand iets ziet en de camera er omheen beweegt?

Ik weet geen goede voorbeeld waar ik het in kan laten zien, maar volgens mij komt het ook in The Matrix voor. Je ziet dan bijvoorbeeld iemand die springt en op het moment dat diegene in de lucht is, staat het beeld stil maar draait de camera wel om diegene heen. Hoe heet dit en hoe doen ze dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
1.1K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wauw echt vet hoe die gast het uitlegt. Vooral ook de visie die hij er bij heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch -voor een film- is het een ingewikkelde materie, misschien had David Attenborough het in moeten spreken. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk filmpje, het zit eigenlijk heel simpel in elkaar maar het ziet er heel indrukwekkend uit. Bedankt!