Zonder te weten welk apparaat het precies betreft is dat natuurlijk gokken. Maar het merk resmed heeft vooral beademings en apneu apparaten.
Daar zit vaak een tankje in waar water in gedaan kan worden om de in te ademen lucht te bevochtigen.

Dat water wordt periodiek opgewarmd, waarna het weer afkoelt.

Tijdens het opwarmen zie je waarschijnlijk een druppelvormig symbool en wanneer het water dan weer afkoelt... een vriessymbool.
Het is dus onderdeel van de normale werking van het apparaat en geen storing of zo.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
SimonV
een jaar geleden
+ Symbooltje staat inderdaad gewoon in de handleiding.
Het vriesteken op je apparaat kan verschillende oorzaken hebben. Mogelijk is er een storing in de hardware, of is er een softwarefout. Controleer of je de laatste versie van het besturingssysteem hebt geïnstalleerd. Als dat niet het geval is, probeer dan de software te updaten. Als dat niet helpt, neem dan contact op met de klantenservice van ResMed.
10 maanden geleden