hoe werkt een lag switch

zoals hieronder
http://www.google.nl/search? q=lag+switch&rls=com.microsoft:nl:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGLL_nl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Je link deed het hier niet helemaal naar behoren. Ik neem aan dat je een lag switch voor een (spel)computer bedoelt.

Dit werkt zo. Je plaats deze in de verbinding tussen de computer en de modem/router. hierdoor krijg je controle over de inkomende en uitgaande datastroom van internet.

De lag switch heeft 1 knop, als je deze indrukt dan zorgt de lag switch voor een lag, oftewel een vertraging. Door deze vertraging in het dataverkeer lijk jij voor je tegenstander stil te staan.
Hij denkt dus dat je niets kunt doen en bevroren bent in het spel. Echter kun jij op je eigen computer gewoon doorspelen.
Enkele seconden later, synchroniseren jouw computer en die van jouw tegenstander weer. En dan komen jouw acties versneld door via internet, en ziet het er voor je tegenstander zeer versneld uit.

Voorbeeld schietspel:
Zo kun je dus bijvoorbeeld een tegenstander tegenkomen, de switch indrukken. (En dan denkt je tegenstander dat het spel bevroren is) Vervolgens speel jij door, door je tegenstander neer te schieten. En als de lag is uitgewerkt en jullie pc synchroniseren zal je tegenstander in 1 seconden alle vuurkracht in 1 keer te verwerken krijgen.
Jij wint door het neerschieten van jouw tegenstander, zonder dat jouw tegenstander zelf ooit 1 schot gelost heeft.

Dit is dus vals spelen ;)

Toegevoegd na 6 minuten:
In onderstaande filmpje zie je de tegenstanders allemaal stilstaan terwijl hij ze allemaal neerschiet en door blijft spelen. Met behulp van een lag switch.