ik heb een android 4.0 tablet van de kruitvat 9.7 inch nu wilt ie niet automatisch verbinding maken met wifi ?

hij ziet de wifi wel maar wil hem niet verbinden
heb internet van ziggo wpa2
wat moet ik doen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Veel mensen hebben dit probleem, waaronder ik, gehad. De oplossing lag voor mij in het afschroeven van de modem en dan het wachtwoord, die je vind op de achterkant van je modem, in te voeren op je tablet.
Misschien lukt het niet gelijk maar dan zou ik even je netwerkinstellingen opnieuw instellen en het weer proberen!

Toegevoegd na 6 minuten:
Met modem bedoel ik de wireless router.