Welke video camera importeert rechtstreeks in movie maker?

Hallo, ik ben op zoek naar een video camera waarvan de beelden rechtstreeks in movie maker komen, als ik de beelden importeer. Inmiddels alles afgezocht op internet en kom er niet uit. De video camera is voor gebruik in het onderwijs en budget rond 300,- Wie heeft goede tips?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Camera's
1.9K
SimonV
7 jaar geleden
Open Movie Maker.
Sluit een videocamera aan op uw pc.
Selecteer de knop Movie Maker en selecteer vervolgens Importeren vanaf apparaat.
Als het bericht Foto’s en video’s worden geïmporteerd in Fotogalerie wordt weergegeven, selecteert u OK.
Selecteer in het venster Foto's en video's importeren het apparaat waarvan u foto's en video's wilt importeren. Selecteer vervolgens Importeren. https://support.microsoft.com/nl-nl/help/14025/windows-movie-maker-import-photos-videos

Antwoorden (2)

Dat ligt niet aan de camera maar aan de instellingen in het programma. Je kunt niet rechtstreeks van camera naar Movie Maker importeren. De beelden worden van de camera geïmporteerd in (bijv.) Photo Gallery. Dat is het archief waarin beeldmateriaal bewaard wordt. In Movie Maker kun je het bewerken. MM haalt dan de gekozen filmpjes uit PhotoGallery. Na het bewerken kun je je nieuwe filmpje opslaan. De originele opnamen blijven ook dan in Photo Gallery bewaard.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank je wel voor je reactie. Ik begrijp het. Heb je nog wel een goede tip voor een eenvoudige video camera, die gemakkelijk importeert in Photo Gallery?
Webcams van logitech