Ik ben mijn bon kwijt, wat nu?

Ik heb in maart een nieuwe laptop gekregen, ik geloof van de Media Markt, maar ik weet het niet zeker. Nu is mijn laptop kapot (dat overkomt mij altijd!). Maar ik ben de bon dus kwijt, maar zou ik met een afschrift ook kunnen laten zien dat mijn laptop vandaar komt en zou die dan alsnog gemaakt kunnen worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (4)

Altijd proberen, kassa is tegenwoordig computer dus met de gegevens van jouw afschrift kan men gaan zoeken en jouw transactie boven water toveren. Heet klantenservice. Anders de importeur van je computer benaderen, uitleg geven en om een oplossing vragen van jouw probleem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had hetzelfde probleem om een toestel in garantie te laten herstellen.
Met een bewijs van betaling lukt het ook.
Zijzelf zoeken dan via de bank hun opdracht tot betalen op en kunnen zo de originele bon in hun computer vinden.
Het kost wel iets maar het kan de moeite lonen.
Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat bewijs mag een gewoon afschrift zijn van uw bankrekening, als u tenminste elektronisch betaalde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Normaal is het zeker niet, maar ja, daar dient de garantieperiode voor !
Bij mij is van een Asus X70IJ laptop het motherboard gratis vervangen en sind 2 jaar geen problemen meer.
Ja, ik denk het wel
Mijn pa heeft zelf ook via de klanten service die trouwens niet online was iets kunnen terug brengen en kreeg zijn geld terug en dat duurse helemaal niet lang en hij had ook geen bon meer maar een afschrift dus in jouw geval zal het ook wel moeten lukken
P.s. Wil je me punten geven?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meeste winkels gaan ook accoord met een uitdraai van het afschrift van het gepinde bedrag (ervan uitgaande dat er gepint is ^^ )

En je kunt altijd een manager de situatie voorleggen en vragen "wat kan ik doen om te zorgen dat de garantie in stand blijft? Waar gaat u/gaan jullie mee accoord?"

Waarom gelijk een manager? Omdat andere medewerkers geen bevoegdheid hebben om een uitzondering te maken.