Ik ben mijn bon kwijt, wat nu?

Ik heb in maart een nieuwe laptop gekregen, ik geloof van de Media Markt, maar ik weet het niet zeker. Nu is mijn laptop kapot (dat overkomt mij altijd!). Maar ik ben de bon dus kwijt, maar zou ik met een afschrift ook kunnen laten zien dat mijn laptop vandaar komt en zou die dan alsnog gemaakt kunnen worden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Altijd proberen, kassa is tegenwoordig computer dus met de gegevens van jouw afschrift kan men gaan zoeken en jouw transactie boven water toveren. Heet klantenservice. Anders de importeur van je computer benaderen, uitleg geven en om een oplossing vragen van jouw probleem.

Ik had hetzelfde probleem om een toestel in garantie te laten herstellen. Met een bewijs van betaling lukt het ook. Zijzelf zoeken dan via de bank hun opdracht tot betalen op en kunnen zo de originele bon in hun computer vinden. Het kost wel iets maar het kan de moeite lonen. Succes.

Ja, ik denk het wel Mijn pa heeft zelf ook via de klanten service die trouwens niet online was iets kunnen terug brengen en kreeg zijn geld terug en dat duurse helemaal niet lang en hij had ook geen bon meer maar een afschrift dus in jouw geval zal het ook wel moeten lukken P.s. Wil je me punten geven?

Meeste winkels gaan ook accoord met een uitdraai van het afschrift van het gepinde bedrag (ervan uitgaande dat er gepint is ^^ ) En je kunt altijd een manager de situatie voorleggen en vragen "wat kan ik doen om te zorgen dat de garantie in stand blijft? Waar gaat u/gaan jullie mee accoord?" Waarom gelijk een manager? Omdat andere medewerkers geen bevoegdheid hebben om een uitzondering te maken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100