Hoe werkt een Itunes card?

Ik heb laatst in de Apple store een Itunes gift card gekocht, code ingevoerd en er staat nu inderdaad tegoed op mijn account, maar hij haalt het nog steeds van mijn bankrekening af.. Wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wat je kan proberen:

Mijn account>betaalinformatie>geen aanvinken

Geen idee of het helpt, maar je kan het proberen!!
Succes!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet dat op je laptop of op je IPhone?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op je iphone. Naar app store, uitgelicht, helemaal naar beneden, op je account klikken (onder wissel in)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Super bedankt! Hij doet het!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan! Fijn dat ik kon helpen!
Dan heb je denk ik nog je creditcard gekoppeld aan je apple account ?
Die zul je dan weg moeten halen kijk bij je account gegevens
kan me voorstellen dat daar toch enige tijd overheen gaat voordat het ingaat.
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja klopt, mijn creditcard is er nog aan gekoppeld. Hoe verwijder ik dat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is enigszins vreemd. Ik heb ook gewoon mijn CC gekoppeld en heb daarnaast een bedrag op mijn Apple ID. Zolang dat bedrag toereikend is wordt er niets van mijn CC afgeschreven maar van het aanwezige saldo.
Als je toch je CC wilt afkoppelen dan moet je eerst inloggen in iTunes. Daarna ga je naar Store/Toon mijn account. Daar kan je al je gegevens veranderen.