Slaapkamer smart lamp gaat vanzelf aan, hoe verhelp ik dat?

Hoi. Ik heb thuis smart lampen die aan gaan op stembediening, of ingestelde tijd. Maar sinds een paar maanden gaat mijn slaapkamer lamp elke dag vanzelf aan, terwijl ik niks heb gezegd, en ook geen tijd heb ingesteld. Iemand enig idee hoe dit kan, en hoe ik dit opgelost krijg ?

Vortexxx
een jaar geleden
De oplossing is lastig als je niet het merk & model vermeldt.

Antwoorden (1)

Om te voorkomen dat de smart lamp vanzelf aangaat, kun je de lamp instellen op een tijdschema. Zo kun je de lamp instellen om op een bepaalde tijd aan te gaan en op een andere tijd weer uit te gaan. Als je de lamp niet op een tijdschema wilt instellen, kun je ook de automatische functie uitschakelen.
9 maanden geleden