Na het instaleren van de wasmachine blijft dit onderdeel over, wat is het?

Koenic kwm81426a3 en het is 5 cm bij 1,5 cm ongeveer

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.9K
paulus811
4 jaar geleden
Heb je er geen gebruiksaanwijzing bij?
paulus811
4 jaar geleden
Ik heb de handleiding doorgenomen en het onderdeel is daar niet in vermeld.
ronron1212
4 jaar geleden
Is het geen onderdeel van het bakje voor het wasmiddel?
Ivana
4 jaar geleden
Een afsluitdopje om de boel netjes te maken, maar zonder verdere functie?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Lijkt mij geen pootje vd wasmachine.. er staat niks in de gebruikshandleiding nee. Ik weet het ook nog steeds niet.

Antwoorden (1)

Dat lijkt wel een pootje van de wasmachine. Mogelijk is die er bij het tillen of schuiven onderuit gevallen.