Waar kan het aan liggen dat wanneer ik op een app op mijn iPad klik, deze niet opent?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Heb je al geprobeerd de iPad opnieuw op te starten???? Anders de app verwijderen en opnieuw installeren. Mocht dit dan niet helpen zou ik eerder denken dat het aan de app ligt je zou eens bij de ervaringen moeten lezen of overleggen met ander gebruikers van deze app. Suc6 ermee en hopelijk lost het zich op
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit probleem soms op mijn ipod touch. Dan opent hij hem heel even maar springt gelijk weer weg.
Als je een nieuwe app download werkt de app weer. Daarna kan je die app gewoon weer verwijderen.