Ik heb sindskort een Philips HTS3538/12 5.1 Home cinema set aangeschaft maar werkt niet op mn xbox 360 slim maar wel op mijn tv.hoe krijg ik dit goed?

Ik heb sindskort een Philips HTS3538/12 5.1 Home cinema set aangeschaft.
Op de tv werkt die perfect, maar heb zelf geen idee hoe ik het geluid op mijn xbox360 slim kan krijgen...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Er zit een digitale optische audio ingang op, daar zou je je XBOX op aan kunnen sluiten.