Is er een omzetter te koop zodat ik de speaker van mijn radio kan aansluiten op mijn telefoon?

Een omzetter van zwart/rood gestripte kabels naar een audiokabel die in telefoon past.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
Reddie
9 jaar geleden
Heb je het over een telefoontoestel of over een koptelefoon?
Dat zijn totaal andere dingen, dus.

Het beste antwoord

Dit zou vrij weinig geluid opleveren. Je zou er dan nog eerst een versterker tussen moeten zetten. Kijk eens of je radio een aux uitgang heeft, daar kan je je telefoon op aansluiten en de radio werkt dan als versterker.

Meestal heb je dan een mini jack to tulp kabeltje nodig, maar je hebt ook radio's waarbij je een mini jack to mini jack kabeltje nodig hebt.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel puur de speaker, zonder radio. Speaker is wel afkomstig van radio

Andere antwoorden (1)

Ik snap niet helemaal je vraag, maar als je bedoeld dat de kabel aan je radio zwart/rode kabels zijn dan zou het kunnen met zo'n kabel (deze past in de meeste telefoons)