Als ik bij Bax-shop.nl op zaterdag (20:05) bestel, heb ik het dan op maandag of op dinsdag binnen?

Wil ik graag weten want ik wil mijn koptelefoon erg graag snel! (Het is een klein pakket) (Ik heb nog geen mail ontvangen dat het is verzonden)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.8K

Het beste antwoord

In de verzending & berzorging voorwaarden van bax staat:
"Op werkdagen vóór 22:00 uur besteld, morgen al in huis (mits op voorraad)
Bax-shop.nl biedt u een zeer snelle levering bij online bestellingen. Bestelt u vóór 22:00 uur producten die op voorraad liggen en betaalt u via iDEAL, creditcard of onder rembours, dan kunt u de bestelling de volgende dag (behalve op zondag) in huis verwachten. Bij internationale zendingen kan de levertijd met één of twee werkdagen verlengd worden."

http://www.bax-shop.nl/klantenservice/verzending-bezorging.html

Je hebt het niet op een werkdag besteld, dus ik vermoed dat je product pas op dinsdag geleverd wordt.

Even verderop in dezelfde link lees ik trowuens:
" Online tracken van de bestelling
Alle bestellingen die via TNT worden bezorgd, zijn voorzien van een Track & Trace nummer. Dit Tracking nummer vindt u in de e-mail die Bax-shop verzendt zodra de bestelling is verzonden. Op de trace website van TNT kunt u met dit nummer uw bestelling volgen. "

Je hebt nog geen mail gehad, dus dan is het pakket nog niet aangemeld bij Track & Trace, dus morgen ontvangen lijkt me uitgesloten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"die Bax-shop verzendt zodra de bestelling is verzonden"
Dat kan vandaag nog.
En dan kan hij morgen (dinsdag) ook wel geleverd worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de vele informatie.

Andere antwoorden (3)

Dinsdag is het snelste denk ik
maar het ligt er ook een beetje aan wanneer besteld
maandag word er in elk geval geen pakketten bezorgt.
11 jaar geleden
De meeste webwinkels leveren hun producten op dinsdag af als ze op zaterdag besteld zijn, omdat de postservice het product ook nog moet verwerken. In uitzonderlijke gevallen (misschien deze?) kan op maandag je pakketje worden bezorgd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij bax geldt, op werkdagen voor 20:00 besteld, volgende dagbinnen. dus ik denk in jou geval maandag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En eeh, zaterdag is geen werkdag.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Werkdag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb gebeld en ze zeiden dat ik mijn koptelefoon dinsdag krijg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ooo PostNL heeft een ander definitie (zie link) van werkdagen?
B.t.w. staat het op de Bax-shop site.
En geloof me, voor Bax-shop is zaterdag geen werkdag.
(Ze zijn wel open :p)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Kyleholt. Das mooi man. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht dus wel dat zaterdag een werkdag was, omdat ze ook open zijn. Blijkbaar dus niet..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog ff een vraagje: hoe sluit je een vraag in de iPhone app?