Wat is een goede zangmicrofoon?

Ik zoek een goede zangmicrofoon, het liefst niet te duur maar ik wil er wel wat aan uit geven voor kwaliteit.
IK wil hem gebruiken om goede you tupe filmpjes te maken je ziet vaak zo'n microfoon met z'on zwart rond ding ervoor zo eentje bijvoorbeeld waar kan ik die goedkoop kopen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je moet een combinatie van mixer met fantoomvoeding en een microfoon kopen. (even zoeken op marktplaats op beide woorden). De mixer kun je via een minijack naar de line in ingang van de geluidskaart pluggen. In de bron een setup maar nog zonder mixer of usb geluidskaart. Het zwarte ding is een windschermpje dat bijgeluiden voorkomt. Alles bij elkaar kost het dus wel wat.

Of je gaat voor een dynamische microfoon (Heb je geen fantoomvoeding en zo nodig en ze kunnen ook beter tegen een stootje) Dat zwart ding heet popfilter. Met een dynamisch microfoon zal je die niet gauw nodig hebben. (En anders maak er 1 van een nylon kous) Voorbeeld van mic in link hieronder.

Bronnen:
http://www.bax-shop.nl/cadeau-kelder/samso...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100